Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului.
In situatia mentionata mai sus, clientii pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsele cumparate.

RETURNAREA PRODUSELOR

1. puteti returna o comanda indiferent de motivul dvs. doar daca produsele nu au fost spalate sau folosite in termen de 14 zile de la primirea comenzii. Nu se accepta retur produsele folosite sau spalate, care nu mai pot fi revandute.

2.  toate produsele trebuie sa fie insotite de toate ambalajele (husa/cutie, carton, fotografie), in cazul in care trimiteti retur produsele fara ambalaje acestea va vor fi trimise inapoi pe cheltuiala dvs.

3.  in cazul produselor defecte, acestea se pot returna doar daca aveti toate ambalajele cu care ati primit produsele (husa/cutie, carton, fotografie). Recomandam sa verificati produsele in momentul primirii inainte de a arunca amabalajele produselor.

4. daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou.

5. daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar in cazul in care sunt sigilate (in cazul produselor sigilate de catre producator, cu scopul de a proteja continutul).

6. plasand o comanda pe site-ul nostru si acceptand termenii si conditiile in momentul plasarii comenzii, se intelege ca ati citit descrierile produselor inainte de a le comanda.

VA RECOMANDAM SA VERIFICATI PRODUSELE PRIMITE IMEDIAT CE LE-ATI RECEPTIONAT. Plangerile inregistrate mai tarziu de 14 zile de la receptionarea comenzii nu vor mai fi luate in considerare.

CUM PROCEDEZ SA TRIMIT RETURUL?

1. pentru a returna un produs ne puteti suna la numarul 0787716770 de Luni pana Vineri intre orele 09:00-18:00 sau puteti completa formularul de retur aflat mai jos.

2. completati apoi formularul de retur regasit in colet cu toate datele necesare pentru returnarea banilor.

3. Ambalati produsele suplimentar intr-o folie sau cutie pentru a nu lipi curierul etichete pe ambalajele produselor (retururile neambalate corespunzator vor fi refuzate).

4. Expediati returul printr-o firma de curierat (Fan Courier, Cargus, Urgent etc.) la adresa: Bucuresti, Aleea Dobrina, nr.7, bl.D10, sc.1, et.8, ap.52, sector 2, destinatar: Davay Concept Store S.R.L., iar ca numere de telefon: 0787716770 . (NU TRIMITETI RETURURI PRIN POSTA ROMANA pentru ca nu suntem notificati cand ajung acestea la Posta si nu le putem ridica, de aceea riscati sa le primiti inapoi).

ATENTIE:
– taxa de retur va fi suportata de dvs. conform O.G 130/2000, Cap.II, Art.7 (1) noi urmand sa va inapoiem intreaga suma care ati achitat-o in momentul in care ati primit comanda.

– banii vor fi returnati intr-un cont IBAN (in termen legal de maxim 14 zile de la primirea returului de catre noi) facem tot posibilul ca returnarea banilor sa se faca in maxim 3 zile de la primirea returului. Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectueaza numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de catre client, conform politicii financiare ale davay.ro pentru a efectua si demonstra legal si cu usurinta restituirea banilor.

SCHIMBUL UNUIA SAU MAI MULTOR PRODUSE

– in cazul in care doriti schimbul unui produs cu un altul de pe site-ul nostru, trebuie sa ne trimiteti produsul care doriti sa-l schimbati ambalat cum l-ati primiti (transportul este suportat de dvs.), insotit de toate ambalajele acestuia, urmand pasii de mai sus (de la returnarea unui produs). Dupa ce ajunge la noi si este verificat, noi va trimitem noul produs, costul transportului pentru noul produs fiind suportat de catre noi.

MOTIVE PENTRU CARE DAVAY.RO REFUZA RETURUL PRODUSELOR:

– deteriorarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face);

– deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si a deteriorarii prealabile a ambalajului original;

– utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii.

 


    Alt motiv, furnizeaza detaliiAm comandat gresitAm primit un alt cod de produsDefectNu imi place