7 Sfaturi pentru a avea un somn mai bun

persoana care are un somn mai bun - davay.ro

Stim foarte bine care sunt efectele unui somn mai bun, te trezesti mai odihnit, ai mai multa energie, nu simti niciun disconfort fizic si esti mult mai pregatit sa incepi ziua in forta! Sunt cateva lucruri la care poti fi atent(a) si care iti pot imbunatati calitatea somnului.  

7 lucruri care te ajuta sa ai un somn mai bun

  1. Dormitorul orientat spre sud sau spre sud-vest este favorabil pentru un somn adanc si calitativ.Soarele ce bate dinspre sud sau sud-vest, precum si radiațiile ultraviolete din timpul zilei nu numai că au un efect antibacterian, dar, de asemenea, poate face patul mult mai pufos, iar asternuturile mult mai confortabile.
  2. Aeriseste dormitorul in fiecare zi. Creierul in timpul somnului are nevoie de o cantitate mare de oxigen, lasa aerul curat sa intre in dormitor, vei avea cu siguranta o noapte buna si un somn linistit.
  3. Asigura-te ca ai o lățimea corespunzătoare a patului, patul de o singura persoana trebuie sa aiba cel putin o latime de cel putin 70 cm. In timpul somnului, unii dintre noi avem obiceiului sa ne miscam, ne intoarcem de pe o parte pe cealalta, astfel se declanseaza un gand de protectie automat, iar daca lățimea patului este prea îngustă intervine teama de a nu pica in afara patului sau de a ne lovi de perete, lucru ce se traduce intr-o activitate nervoasă frecventă a creierului si un somn agitat, deloc odihnitor.
  4. Este foarte important ca ambele parti ale patului sa fie, pe cat posibil, accesibile. Acest lucru nu doar ca te ajuta sa cobori sau urci in pat fara a deranja,  ci in acelasi timp iti confera un sentiment de spatiu, de liniste si iti imbunatateste starea de relaxare.
  5. Salteaua si pernele trebuiesc alese in functie de caracteristicile si preferintele de somnPoate ca iti place sa dormi pe burtă si ar trebui sa alegi o saltea moale, elastică, si o pernă mică, sau poate ca esti genul de persoana care prefera sa doarma pe spate, atunci e recomandat sa ai o saltea mai tare sau una care se adapteaza formei corpului, pentru a iti oferi o pozitie de somn corecta.Fata face streching de dimineata dupa somn mai bun - davay.ro
  6. Asternuturile, patura, pilota, trebuie sa fie ușoare și calduroaseO patura ce pastreaza caldura, este un simbol al calității, iar greutatea fără opresiune, face somnul mai confortabil. Acestea ar trebui să se păstreze uscate, pentru a te putea ajuta cu usurinta sa adormi mult mai repede, și in acelasi timp, să-si prelungească în mod eficient durata de utilizare. Sunt o multime de variante de materiale si produse pe care le poti alege, poti vedea mai multe in magazinul nostru.
  7. Lenjeria de pat ar trebui să fie curata si schimbata frecvent, astfel impiedici acumularea de bacterii daunatoare organismului. Un alt lucru la care trebuie sa fii atent este sa nu tii haine murdare sau gunoi sub pat. Murdaria si dezordine reprezinta mediul perfect in care bacteriile se inmultesc cu usurinta, acestea afectând somnul și sănătatea fizică.

Sper ca ti-au fost de folos cele 7 sfaturi pentru un somn mai bun si le poti pune rapid in practica. Daca tie iti sunt utile, nu uita sa le impartasesti si cu prietenii tai, si hai pe davay.ro unde poti gasi o multitudine de variante de lenjerii de pat, perne, cuverturi si multe alte produse ce iti pot oferi un somn odihnitor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *